tisdag 8 november 2011

Höstuppdatering

Nu idag när Göteborg bjöd på kraftig dimma och endast två plus grader, tänkte jag passa på att uppdatera lite bilder ifrån hösten som gått och de otroligt fina dagarna som var i september och oktober. Vi har haft en väldigt fin november också, men den har jag mest suttit och tittat på. Nya jobbet erbjuder utsikt över Göteborgs hamninlopp och klara fina dagar är det väldigt fint. På sommaren måste det vara helt fantastiskt att sitta här, höst och vinter är det kanske lite sådär när det stormar och blåser.




Även om jag gillar stormigt hav. Jag tycker att det är rogivande och härligt att titta på det. Visst är det fint? Taget nere vid Svarta Hallar i Torekov. Enligt mig ett av de bästa badställena, man slipper ju all sand!




Sen är det några bilder ifrån Köpenhamn, där A och jag var i början av oktober. Härligt fint väder och det blev fantastiska bilder! Några av dem ska nog bli fina tavlor i det nya huset.




Och till sist så har det varit några promenader med hundarna i en fin höstskog. Det har kastats pinne och jagats och sprungit och busats. Nu är det ju bara på helgen som sånna här promenader erbjuds, vardagskvällarna är mörka och det promenad med pannlampa i skogen. Mycket mindre bus då...

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar