söndag 5 maj 2013

En helt vanlig helg?

Ja, det är ju fortfarande helg, men gårdagen bjöd på så mycket saker att det känns som att hela helgen redan är slut. Det är konstigt det där, en del dagar hinner jag inte med hälften av det jag vill och andra är vansinnigt produktiva.

Igår så hanns det med sista städningen inför och följning av altanen. Lite strumpstickning. Lämna T hos hans farmor så att A och jag kunde gå på bio. Gå på bio och se Iron Man 3. Vara bjuden på middag. Och slutligen handla inför veckan.

Det kan låta som en helt vanlig dag för en del, men jag har spenderat alldeles för lång tid liggandes still och mått illa. Då blir det inte gjort något alls. Efter den perioden så har T fått hundra procents uppmärksamhet av mig. Då blir det inte heller gjort så mycket. Inte på något sätt dåligt, för han är viktigast, men igår spenderade han mycket tid med A och då hann jag med mycket.

Nu får vi se vad dagen bjuder på. I veckan hoppas jag att jag hinner med att baka inför födelsedagskalas på torsdag. Plus att min ena syster kommer på besök, det ska bli skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar