fredag 20 januari 2012

Nytt köksbord!

Efter lite letande och en hel del diskuterande så har vi faktiskt köpt ett nytt köksbord inför flytten. Vi var båda överrens om att det inte skulle fungera med mitt lilla som jag haft i lägenheten. Det är ju just lägenhetsanpassat och kommer säkert till nytta någonannanstans i huset till något annat. Vi ville ha ett större bord som skulle gå att förlänga när det kommer gäster. Dessutom gärna ett i ek eftersom att köket har fina ekluckor.


Därför blev jag glad när jag hittade detta på Blocket (bilden är lånad därifrån). Till bordet ingår två stycken förlängningsskivor, så det kommer bli superbra!

Vi var och mätte lite i huset igår och efter det så har alla tankar gått på högvarv om allt möjligt när det kommer till inredning och färger. Vi hade lite olika tankar om vardagsrummet, men imorse ramlade allt på plats och vi insåg hur vi ska göra. Så nu börjar letandet efter soffor och fåtöljer och soffbord. Jag tycker att det är jättekul att få lov att tänka igenom allt det här.

/J


1 kommentar:

  1. Åhh va fint och vilket fynd! :D Det kommer ju bli super! <3

    SvaraRadera