måndag 4 juni 2012

När dagen känns grå

Så får man fokusera på annat. Tänkte försöka pigga upp den här junidagen med lite fina blommor.



De här fina lupinerna växer på vägen mellan busshållplatsen och jobbet. Som ni ser så är vägen genom industriområdet kantat med de mest glamorösa ytorna. Gamla chassin och containrar skymtandes i bakgrunden. Blir lätt så, det är ju ändå precis sånt som jag jobbar med. Fast just på vägen till jobbet tittar jag hellre på de blommande lupinerna, så fina och så somriga!

/J

4 kommentarer:

  1. Dom är fina! Men jag tänker alltid på den här sketchen av Monty python;) 2,5 min in börjar mästerverket;)
    http://www.youtube.com/watch?v=MH5OnkzI6fo

    SvaraRadera
  2. Jag kryddade upp min lite trista söndag med teet som jag fick av dig. Mycket gott! Garnet har jag fortf inte bestämt vad det ska bli. Det ligger på soffbordet och ligger till sig och jag kan titta på det varje dag.

    SvaraRadera
  3. Lupiner är lycka tycker jag! :)

    SvaraRadera