fredag 18 november 2011

Härliga november?!

Två dagar med minusgrader och sen fem plusgrader och regn. Lite underligt är det allt... För mig får det gärna bli kallt nu så att det kan kännas som lite vinter och inte bara en lång höst. En lång höst fylld av förkylning som inte vill släppa och mycket mörker.

Fast på något plan har jag insett att det snart är jul och jag börjar fundera på en liten önskelista. Fast så liten vet jag inte om den blir. Det är många saker som önskas och ännu fler med ett nytt hus att tänka på. Vi har förvisso inte fått tillträde till huset när det är dags för jul, men det är ju en hel del saker som ska till.

/J

1 kommentar:

  1. Den önskelistan vill jag gärna se! :)

    Det e snart dags att räkna ner och längta lite till, första advent på söndag! <3

    SvaraRadera